Wil je deelnemen aan de sessie op 28 februari, vul dan onderstaand jouw naam en email adres in:
Factor C is een werkwijze die helpt om strategisch aan de slag te gaan met communicatie. Het is met name geschikt bij projecten (of programma’s) waar heel omgevingsgericht of opgavegericht gewerkt dient te worden. Deze aanpak bestaat uit vijf stappen waarmee je gestructureerd van opgave naar een volledige communicatieaanpak gaat. Deze vijf pijlers zijn;
De Factor-C leidraad heeft zich bewezen als praktische methode voor o.a. beleidsmakers en projectleiders en communicatieprofessionals om met communicatie- en participatievraagstukken om te gaan. Je doorloopt de stapsgewijze aanpak en past alles direct toe. Spilter heeft dit proces volledig gedigitaliseerd en is als sjabloon (template) in te zetten voor uw vraagstuk, opgave of organisatie.
Voor Spilter is hij jarenlang actief geweest als consultant in changemanagement bij bedrijven als o.a. ABN Amro, Nationale Nederlanden en MediaMarkt. Denk hierbij aan cultuur’- strategie of implementatieopdrachten waarbij het strategisch wendbaar en het toekomstbestendig maken van de organisatie leidend was, met een flink digitaal element.
Wil je deelnemen aan de sessie op 28 februari, vul dan onderstaand jouw naam en email adres in: